تیم امید آرشیو خبر ها
فینال فردا ، گیلاسی روی کیک

فینال فردا ، گیلاسی روی کیک

 از روزی که جانلوکا پسوتو به خاطر رنج و شوک حاصل از سقوط بانوی محبوبش به سری ب خود را از طبقه ی چهارم و ارتفاع ۱۵ متری به بیرون پرت کرد ، تا حالا که مدیر موفق ترین تیم اکادمی یوونتوس در دوران پساکالچوپلی است ، ۱۰ سال می گذرد.

یوونتوس جوان همین الان هم تیمی موفق به حساب می آید، نتیجه ی دیدار فردا با رم هر چه که باشد، بیانکونری بعد از مدت هاست که به فینال می رسد، انها به کسب جام حذفی جوانان نزدیک شدند و در ویارجو عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، این ها ثمره ی تلاش بازیکنان و کادر فنی و مدیریتی تیم، پاراتیچی، پسوتو، کروبینی و ریبالتاست.

 

فابیو گروسو گروه خوبی شاخته، که افرادی نظیر فاویلی، رومانیا، پل لیرولا و آئودرو در آن می درخشند، فینال فردا فرصتی است که گیلاسی روی کیک بگذاریم، کیکی پرثمر که حاصل تلاش بسیاری است که توانسته بهترین استعدادها از سراسر ایتالیا و حتی فراتر از آن را در تورین گرد هم بیاورد.

 

پروژه ای که یوونتوس مدت ها قبل شروع کرده است، و توانسته افرادی نظیر فاویلی را از لیوورنو و کاستانوس و پل لیرولا را از قبرس و اسپانیا پیدا کند. استعدادهایی هم بوده اند که از سنین پایین و رده های پایین تر به این سطح رسیده اند، مثل رومانیا.

 

اگر یوونتوس می خواهد آینده ی فوق العاده ای داشته باشد باید از پایه هایش شروع کند، از پسرهای آکادمیش، این کار ارزش زیادی دارد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: